2009 június 28. 1:27 perc Pécs Szántó-kolesz

Én és az IzraElit felhívtuk a Csövesférget (innentől így nevezendő), hogy mégis mivel tölti szánalomra méltó napjait. Persze rihtig az alkoholgőzös-tarhálós alteregóval sikerült beszélni. Amikor először felhívtuk kinyomta IzraElit-Weisz kollegát, nem kis antiszemitizmusról hitet téve. Másodszorra ez történt az én telómról:

Röviden:

- IzaraElit: -  " Szevasz Csövesféreg? Miért nem kezdesz valamit az életeddel?"

- Csövesféreg: - " Itt vagyok Siófokon egy buliban és tarháltam egy szál cigit...

A társalgás további része az agysejtek, a személyiségi jogok  védelme miatt nem részletezhető, de Kollegámmal az AskeNázival ugy gondoltuk megéri a background infót.

Nemolyrégen még Vonyarcon - amire mi vonakodás nélkül megjelentünk - ő nem volt ott. Felhívtuk hát éjnek éjjelén, hajnali vmikor (3 óra) és megkérdeztük kedvesen, hogy érzimagát. Első hívásra kiakadt, hogy ő holnap korán fog kelni, meg 100 km-t kell vezetni... Megkérdezte a Weiszet: - Mégis mit akarsz az életeddel kezdeni? Én már két napja nem ittam! Válasz: - Eddig se csináltam semmit, ha valaminek nekiállnék megszűnnék létezni! Aztán letették. De azért még volt egy 20 csörgetés és többször is fölvette bizonyítva; hogy a részegeket nem bírja visszautasítani.

ÉLJ SOKÁ CSÖVESFÉREG!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napicsoves.blog.hu/api/trackback/id/tr361212865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása